Πετράλωνα - Σωκράτης Μάλαμας (ΒΙΝΤΕΟ)


Σωκράτης Μάλαμας - Πετράλωνα από το νέο δίσκο 'Κάτοπτρα'. Βρείτε τον στα:
Google Play: http://bit.ly/2kpBURI

Στίχοι: Φωτεινή Λαμπρίδη
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
Τραγούδι: Σωκράτης Μάλαμας 

Κει κάτω στα Πετράλωνα 
με τη ζωή μου μάλωνα 
οχτάωρο για πέντε ευρώ
και Κυριακή χωρίς ρεπό
Μπύρα στα σουβλατζίδικα 
ουρά στα προποτζίδικα 
στην ανεργία η τύχη μου 
και ο Άσσος στο μανίκι μου

Αν δε μαθαίνεις νέα μου
είναι γιατί τα ψάχνω 
αυτόματα σου απαντώ
και αυτόματα υπάρχω

Κει κάτω στα Πετράλωνα 
παρεξηγήσεις μπάλωνα 
στο τίποτα χανόμαστε 
και τελικά σφαζόμαστε 
Όλοι για ένα αφεντικό 
δεν έχω χρόνο να σκεφτώ
για φως μια τηλεόραση 
ίδια η δική μας κόλαση

Αν δε μαθαίνεις νέα μου
είναι γιατί τα ψάχνω 
αυτόματα σου απαντώ
και αυτόματα υπάρχω

Κιθάρα ακουστική: Σωκράτης Μάλαμας
Μπάσο: Γιάννης Παπατριανταφύλλου
Τύμπανα: Μιχάλης Καπηλίδης
Βιολί: Φώτης Σιώτας 
Λαούτο: Κυριάκος Ταπάκης
Ούτι: Κυριάκος Ταπάκης 
Νέϊ: Νίκος Παραουλάκης


Ηχογράφηση – μίξη: Γιάννης Παξεβάνης (Studio Subway)
Mastering: Τίτος Καργιωτάκης – Χρήστος Χαρμπίλας (Royal Alzheimer Hall)

Παραγωγή: Αρτύς 
Follow Sokratis Malamas on:
YouTube Subscribe: https://goo.gl/KdBCD3

Σχόλια